Reisverhalen

Titel Datum Locatie Reacties
De storm van Puerto rico naar Turks&Caicos 10 dec. '13 Zoetermeer, Nederland 1
De storm van Puerto rico naar Turks&Caicos 10 dec. '13 Zoetermeer, Nederland 0
Geniet met volle teugen, zulke tijd komt nooit meer terug 27 jul. '13 San Juan, Puerto Rico 5
Met een band de rivier af, huilen om Charlette en taferelen zoals je ze in de film alleen maar ziet. 14 jul. '13 Fort Lauderdale, Florida, Verenigde Staten 4
Het is natuurlijk de 4th of july.. Laatste dagen! 7 jul. '13 Orlando, Florida, Verenigde Staten 1
Service dog! 3 jul. '13 Orlando (Florida), Verenigde Staten 0
Eerst willen een tent kopen, dan een camper huren, maar besluiten kunnen we niet! 2 jul. '13 Fort Lauderdale, Florida, Verenigde Staten 3
Captain you are in big trouble! 27 jun. '13 Fort Lauderdale, Florida, Verenigde Staten 1
Gulfstream, wildwaterbaan in Atlantis, wij bevaren 'm! 24 jun. '13 Fort Lauderdale, Florida, Verenigde Staten 2
Die grote, sterke man is bang van Sjors maar heeft wel verstand van dieselmotoren! 17 jun. '13 Nassau, Bahama's 2
Nassau, is de Nassau Bridge 65 of 70 feet? Onze mast 66? 8 jun. '13 Nassau, Bahama's 4
We genieten van de mooiste plekken, zonder honderden andere boten in de baai.. 7 jun. '13 George Town, Bahama's 3
Haaien, overal! 23 mei '13 Rum Cay, Bahama's 1
Van Grand Turk, hele lange stukken varen!! 21 mei '13 Rum Cay, Bahama's 11
Na 50 knts wind zwemmen we vandaag met dolfijnen!! Ik heb er een video van geplaatst. 15 mei '13 Grand Turk, Turks And Caicos Islands, Bahama's 5
Vertrekken uit Puerto Rico door de beruchte Mono Passage 7 mei '13 San Juan, Puerto Rico 6
Puerto Rico 1 mei '13 San Juan, Puerto Rico 2
Laten stikken op het dek is toch fijner doodgaan!!! 25 apr. '13 San Juan, Puerto Rico 6
We mogen dit niet, we mogen dat niet! 20 apr. '13 Charlotte Amalie, Amerikaanse Maagdeneilanden 3
Politieboot op de Britse Maagdeneilanden.. 14 apr. '13 Road Town, Britse Maagdeneilanden 5
St. Maarten, toch nog maar iets uitgebreider ;-) 8 apr. '13 Philipsburg, Nederlandse Antillen 4
St.Maarten, een week of twee heerlijk uitrusten ;-) 4 apr. '13 Philipsburg, Nederlandse Antillen 5
We vallen stil! Niet de boot maar wij... 20 mrt. '13 Plymouth, Verenigd Koninkrijk 4
We vallen stil! Niet de boot maar wij zelf 20 mrt. '13 Plymouth, Verenigd Koninkrijk 0
Dominica, Weer Gorges, watervallen, heerlijk fruit etc. Wat is het leven toch eentonig! 15 mrt. '13 Port Of Spain, Trinidad en Tobago 3
36 mijl naar Dominica. Ruzie om waar en bij wie de hond mag liggen! 14 mrt. '13 Roseau, Dominica 3
Zenuwachtig voor kleine stukjes varen... 12 mrt. '13 Fort-de-France Bay, Martinique 3
Tobago Cays 5 mrt. '13 2
En we redden een schildpad uit de schildpaddensoep! 23 feb. '13 Port Of Spain, Trinidad en Tobago 0
Monica vergeet er nog iets bij te vertellen! 20 feb. '13 Union Island, Saint Vincent en de Grenadines 3
Nikki op de chocoladeboot, en ons hondje noemen we Sjors! 18 feb. '13 Saint George's, Grenada 4
En daar zien we haar.. 15 feb. '13 Saint George's, Grenada 3
Van Trinidad naar Grenada, een tocht van twee uitersten! 15 feb. '13 Carriacou, Grenada 3
Hoi Klas! Verhaal Daan. Het leek alsof ik mee speelde in de film de Titanic! 15 feb. '13 Carriacou, Grenada 5
Luuk zijn verjaardag 5 feb. '13 Port Of Spain, Trinidad en Tobago 1
Ankeren precies op de plek waar een jaar geleden een schip is gezonken! 2 feb. '13 Port Of Spain, Trinidad en Tobago 13
In Trinidad, slapen op een wiebelende boot, wachten op een visum voor de USA 25 jan. '13 Port Of Spain, Trinidad en Tobago 6
Zonder Giel is het eng' 15 jan. '13 Port Of Spain, Trinidad en Tobago 7
Zenuwachtig? 15 jan. '13 Port Of Spain, Trinidad en Tobago 2