Nikki in het vliegtuig

15 januari 2013 - Port Of Spain, Trinidad en Tobago

Nikki, 14 januari, geschreven tijdens de vlucht

Van daag ben ik op weg naar Tobago
Bij het vliegveld heb ik een vrouw met een mitrailleur gezien. ik ging eerst met het vliegtuig naar Duits land dat duur de een uur daar na  ging ik met een ander vliegtuig naar Tobago dat duur de 10 uur. Maar we zijn er nog lang niet.

1. Eveline:
    15 januari 2013
    Hoi Nikki,
    Maar nu ben je er wel en mag je genieten van het lekkere weer. Hier ligt nu flink wat sneeuw en Elodie kon uiteindelijk niet naar school vandaag. Veel plezier nog!

Groetjes,
    Elodie en Eveline
  2. Peterrrr H. te Zet:
    15 januari 2013
    Ach... Nik toch. Ik las dat je binnenkort aan het water ligt / de boot op kan. Dat maakt vele mitrailleurs en lange vliegreizen, zelfs Duitssprekenden goed! Geniet!!!!
  3. Jordy:
    16 januari 2013
    heel veel plezier Nikki. Van Jordy
  4. Vissertjes:
    16 januari 2013
    Lieve Luuk,Nikki,Daan,Monica en Giel, Wat super om jullie gisteren even te zien/horen via skype. Jammer dat de verbinding slecht was.
    Daan bedankt voor de grappige ondersteboven groet;-)Nikki bedankt voor het goeie reisverslag;-)en Luuk bedankt voor het mooie liedje;-)
    We hopen dat jullie snel de boot op kunnen en weg uit het enge hotel en dat we jullie weer snel via skype kunnen zien. Veel liefs van Tim, Danique, Marco en Jacqueline
  5. Thijs:
    17 januari 2013
    Hoi Nikki,
    Op school is het niet zo leuk zonder jou, ik zit nu naast Tim en Jordy.
    Leuk we hebben heel veel sneeuw in Nederland.
    Groetjes, we hopen snel weer van jullie te horen.