We gaan een stukje varen!

28 december 2012

Ik durf het bijna niet openbaar te maken maar we gaan weer zeilen. 'Nu kan het nog net' is ons excuus. Daan nu in groep 7 en weer net op tijd terug om aan groep 8 te beginnen, tenminste als het lesgeven goed gaat ;-).

Luuk maakt het deze x ook iets bewuster mee en kan inmiddels zwemmen  en voor Nikki is het gewoon leuk!

We hebben een boot kunnen huren van een familie uit Nieuw Zeeland. Hun boot ligt al enige tijd te koop.

Ik ga net als de vorige x een reisblog proberen bij te houden al zal deze vast niet zo spannend worden als de vorige. We hebben geen grote oceaan over te steken en we gaan er maar vanuit dat er deze x geen brand uitbreekt ;-)

Hopelijk worden het  mooie verhalen van kinderen die genieten en wij daardoor ook!

Liefs,

Monica

1. Ankie:
    2 januari 2013
    Hallo lieve mensen,

Wat geweldig leuk en gelijk hebben jullie, lekker genieten van het leven. Veel plezier allemaal en veel schrijven op je blog, ik hang in elk geval aan je lippen.
    xxx Ankie
  2. Jolanda:
    9 januari 2013
    Wat een fantastich plan, ik wil wel mee hoor. Ik blijf wel op mijn eigen boot helaas kunnen we hier niet zover mee. Heel veel plezier en we wachten jullie spannende verhalen af, we gaan zeker mee lezen.

Groetjes Alissya en haar ouders
  3. Familie Waltman:
    9 januari 2013
    Onwijs stoer dat jullie gaan, we zullen jullie in de gaten houden via de Blog. Veel succes
  4. Familie Brabander:
    9 januari 2013
    Super geweldig dat jullie de stap nog een keertje gaan wagen.
    We gaan de site zeker volgen!

Succes en plezier!!!
  5. Familie Schoonbeek:
    9 januari 2013
    Heel veel plezier en een "behouden vaart". De dames zullen zorgen dat Nikki trots kan zijn op het team.
  6. Familie Madani:
    10 januari 2013
    Wat een geweldig avontuur voor jullie en de kids! We gaan het volgen hoor, en Ronja en Rodin zullen ook af en toe iets tegen Luuk 'zeggen' via deze site.
    groetjes, Annemarie
  7. Dorien:
    10 januari 2013
    owhhhh ik ben jaloers!!wat super dat jullie het weer gaan doen!!donato,ik en natuurlijk de rest gaan jullie weer volgen :)behouden vaart!!!xxx
  8. Nicole Eggink:
    Geniet ervan!
  9. Robert Nepveu:
    10 januari 2013
    We zullen jullie reis gaan volgen. Spannend voor de kids...heel benieuwd hoe jullie reis verloopt, wat jullie meemaken...heel veel plezier en veilig terug! Tot over 5 maanden...

Groetjes, Familie Nepveu
  10. Esther Kalkwijk:
    10 januari 2013
    Ik wens jullie heeeeellll veeeelll plezier!!

Groetjes. Raymomd, Esther, Marijn en Jade
  11. Desiree Ouwerkerk:
    11 januari 2013
    Wat fantastisch dat jullie dit (weer) doen. Ben benieuwd hoe het gaat dus we gaan jullie verhalen met veel plezier lezen! En Daan natuurlijk van het wel en wee van de klas op de hoogte houden.
    groetjes, Thomas en familie
  12. Natas, Jeff en de kids:
    11 januari 2013
    Lieve Luuk,

Heel veel plezier op je wereldreis! Wij missen je nu al! Ga je veel leuke dingen doen en dan ons alles erover vertellen? En kom je dan snel weer bij ons spelen als je terug bent?

Doei Luuk!

Kus van Amy en groetjes van Damian
  13. Peterrrr H. te Zet:
    15 januari 2013
    Weer een hele onderneming!
    Super.

Tjalliëlle, Peter