Eerst willen een tent kopen, dan een camper huren, maar besluiten kunnen we niet!

2 juli 2013 - Fort Lauderdale, Florida, Verenigde Staten

Nog steeds op de leuke plek, waar we maar niet weg komen. We maken iedere dag weer andere plannen, erg vermoeiend!

Eerst wilde we een tent kopen en camperen, toen, omdat iedereen zegt dat dat wel erg heet is, bedacht we dat we dan beter leen camper konden huren. Na een dag lang zoeken naar campers bleek dat toch wel weer erg duur. Eenmaal weer in de winkel om een tent te kopen, lopen we langs een 'time share-verkoper. Deze verkoper is erg goed in zijn vak en verkoopt ons 2 nachten in het Orlando resort. We spreken af maandag 1 juli te vertrekken maar moeten dan in de ochtend nog even bellen om te boeken. Er zou gegarandeerd plek zijn. Ik vergeet bij het kopen van de twee nachten erbij te vragen of er eigenlijk wel honden mee mogen....
NATUURLIJK NIET! We lezen in de voorwaarden dat honden ten strengste verboden zijn en bij overtreding je 3000 dollar boete riskeert! Alleen servicedogs zijn toegestaan....
Ok, dan is Sjors toch gewoon een servicedog!? Zonder haar gaan we natuurlijk niet! We melden de verkoper de volgende dag dat we een servicedog hebben alleen dat de papieren in Nederland zijn. Geen probleem, hij noteert het bij onze reservering. Dat ging makkelijk!
Maandagochtend, koffer gepakt, vrolijk en blij en klaar om te vertrekken, bellen we. naar het resort om te bevestigen dat we komen. Wat we al een beetje voorvoelde, blijkt waar. Het resort zit vol en de eerst volgende, beschikbare datum is 7 juli! Pffff! We rijden terug naar de verkoper, die zich verontschuldigt! We krijgen zowaar ons geld terug. Maar nu zijn we nog nergens....

We hebben trouwens onze terugreis geboekt. 14 juli vliegen we naar huis. Kunnen de kinderen mooi nog twee dagen naar school!

De Windeagle, is te koop en Giel heeft een testvaart gemaakt met een geïnteresseerde. De kinderen en ik gaan van boord en vermaken ons in het vismuseum. Giel en de man kunnen het goed vinden dus we worden een paar dagen later uitgenodigd om bij  hem en zijn vrouw te komen bbq-en. De kinderen zwemmen in het zwembad en we hebben een super gezellige avond.

1. Thijs:
    3 juli 2013
    Hallo, Thijs wil heel graag weten wat een servicedog is.. En komen jullie zo snel alweer naar huis? We dachten dat jullie pas in augustus terug kwamen. Groetjes van ons, tot snel dan..
  2. Marc:
    3 juli 2013
    ja goeie vraag. die had ik ook en nog vele andere denk ik.
    kan de hond dweilen en afwassen ofzo!
  3. Ankie:
    Hoi Hoi,
    Jeetje het is weer omgevlogen, gisteren zaten we op de verjaardag van Rick en toen vertelde Mariska al dat jullie bijna naar huis toe komen. Leuk voor de kids dat ze dan nog 2 dagen naar school kunnen. En dan hebben jullie gelijk weer 6 weken vakantie, mazzelkonten zijn jullie. Het is jullie gegund.
    Geniet nog effe want het is voorbij voordat je het weet.
    Dikke kus, Ankie