Luuk zijn verjaardag

5 februari 2013 - Port Of Spain, Trinidad en Tobago

5 februari 2013

Luuk zijn verjaardag.

We vragen Luuk wat hij wil, anker op en weg uit Trinidad om zijn verjaardag ergens op een mooi wit strandje te vieren of blijven en met de kinderen van de Sailaway en de Modesty een feestje te Vieren. Dat laatste wordt het natuurlijk. We vertrekken met zijn allen naar Scotlandbay en wat wordt het een mooie verjaardag! Veel kadootjes, één héle appeltaart voor Luuk alleen, zwemmen, op onderzoek uit op het eiland, een touw ontdekken om aan te zwieren en het water in te plonzen, achter de Dinghy op een tube, waar wij als ouders ook weer kind van worden :-), een lekker visje op de bbq, en net voor zonsondergang weer terug in de baai van chaguaramas.

Verstuurd vanaf mijn iPad

1. Eveline:
    17 februari 2013
    Hoi Luuk,

Nog van harte gefeliciteerd met je 6e verjaardag. We hopen dat je een hele fijne dag hebt gehad en dat de appeltaart heel lekker was (en dat je geen buikpijn hebt gekregen van die hele appeltaart).