Zonder Giel is het eng'

15 januari 2013 - Port Of Spain, Trinidad en Tobago

15.01.13

We slepen alle bedden naar één kamer want zonder Giel vind ik het eng!
We komen doodmoe aan bij ons hotel in Trinidad. De kinderen slapen in de taxi. De taxichauffeur kan ons hotel niet vinden, na wat vragen vinden we het. In het donker lopen we een trap op naar de eerste verdieping, buitenlangs. Een paar donkere gangen door, en daar liggen onze kamers. Iedereen kan daar komen. Niks van een receptie of hotelachtige omgeving.
Giel haalt nog iets te eten en ik lig tussen de kinderen in op twee bedden. Ze vinden het maar niks en eng. Ik stiekem ook! Toch vallen ze snel in slaap en zijn niet eens meer wakker voor de friet en hamburgers die Giel is gaan halen.
Ik zeg tegen mezelf en tegen de kinderen dat het heerlijke bedden zijn en we niet zo verwend moeten doen! Maar zo moe, in het donker en net uit ons veilige Nederland is dat een opgave om zo te denken..

1. Edwin/jari (d5):
    15 januari 2013
    na jullie eerste nieuws ben ik erg benieuwd naar het volgende : hoe smaken de hamburgers in trinidad ??
    pretigge vakantie !
  2. Peterrrr H. te Zet:
    15 januari 2013
    Moon, met Giel is toch ook eng?????

:-)
  3. Edwin/jari (d5):
    15 januari 2013
    Lijkt me inderdaad ook een beetje eng, maar ook heel spannend nu gaat de vakantie pas echt beginnen.
  4. Dorine:
    17 januari 2013
    Even afzien de eerste paar dagen! Jullie zullen nu wel op de boot zitten. Allemaal weer gewend?
  5. Tonny:
    Hoi Luitjes,

Alles goed daar! Hier is het winter en neemt de Elfstedenkoorts toe!
    @Daan, We hebben zaterdag met 2-3 gewonnen van DHC. WE staan nu 2e!

Veel plezier daar,
    Groet, Tonny
  6. Miranda:
    Hey Minicolumbusjes,

Ja, ontdekken, ervaren en varen.....dat is de ideale combi en droom die jullie lekker waar maken
    Het avontuur is begonnen! Weer een ervaring rijker, een moment samen die niet uit te wissen is. Ik zie jullie mooie verhalen wel verschijnen. Ik ga morgen lekker door de sneeuw banjeren en mischien dit weekend schaatsen! Geniet en veel plezier met zn allen! En Mo, alias een van Charlies Angels, weet dat er nog angelszijn dus er kan je niets gebeuren...waar je ook bent...xx
  7. Jacqueline(moeder Seb):
    21 januari 2013
    hoihoi, heel veel plezier om jullie geweldige avontuur. ik ga jullie volgen, ben stiekem heel erg jalours ;-)!!!!

groetjes van ons